Енерготехконсалтинг — Довірте рішення Ваших проблем професіоналам

Врегулювання спорів

Всі спори та суперечки, що виникають з питань тлумачення і застосування Договору про постачання електричної енергії споживачу або пов’язані з ним, а також інші суперечки, що можуть виникнути у взаємовідносинах Електропостачальника зі Споживачем, вирішуються шляхом проведення переговорів у справедливий і швидкий спосіб.

Електропостачальник зобов’язується розглядати отримані від Споживачів скарги і повідомляти про результати їх розгляду впродовж одного місяця.

У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, суперечки можуть бути передані для вирішення до господарських судів України відповідно до підсудності та підвідомчості, встановленої чинним законодавством України, та розглянуті відповідно до чинного законодавства України.

Споживач також має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та згідно з умовами договору та чинного законодавства України.

Регулятор забезпечує захист прав та законних інтересів Споживачів товарів (послуг), які виробляються (надаються) суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, розгляд звернень таких Споживачів та врегулювання спорів, надання роз’яснень з питань застосування нормативно-правових актів Регулятора.

Eнергетична компанія

Енерготехконсалтинг

Регулятор розглядає скарги Споживачів відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Вирішення спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, здійснюється у порядку, затвердженому Регулятором.

За результатами розгляду скарги, вирішення спорів Регулятор приймає рішення про:

До прийняття рішення по суті спірного питання Регулятор може проводити попередні слухання із залученням заінтересованих осіб та, за потреби, проводити позапланові перевірки. Порядок проведення попередніх слухань визначається Регулятором.

Рішення Регулятора надається суб’єкту господарювання, що проводить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, шляхом надсилання або вручення під розписку. Рішення, прийняте Регулятором у ході досудового розгляду спору, є обов’язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене в суді.

Звернення до НКРЕКП чи його територіального підрозділу не позбавляє Споживача права на вирішення спору в судовому порядку.

Також, з питань дотримання вимог законодавства в сфері енергетики Споживач може звернутися до: